Regels
Voor de gene onder ons die billenkoek ontvangen.Â
Hebben jullie regels waar je je aan moet houden ? En hebben jullie deze samen opgesteld of heeft jullie dominant dit gedaan? Â
En hebben jullie samen vastgesteld wat voor straf je gaat krijgen als je een bepaalde regel niet opvolgt?Â
Â
Ik had/heb bepaalde regels die ik moest volgen bij Miss C. Zoals op tijd naar bed gaan door de week, veilig rijden, niet vloeken en schelden, etc. We hebben samen besproken welke uitdagingen ik heb maar ik had niet zoveel inspraak in de regels zelf. Bijvoorbeeld, ik gaf aan dat ik een probleem heb met bepaald taalgebruik. De regel was toen meteen: niet vloeken en schelden. Dus ook niet in bepaalde situaties. In het begin had ik daar heel erg moeite mee maar Miss C heeft daar een gruwelijke hekel aan. Dus het werd toch de regel.
Voor sommige overtredingen wist ik vooraf wat de straf zou zijn. Bijvoorbeeld bij vloeken, werd altijd mijn mond uitgewassen met zeep. Daar kon een pak voor mijn billen bijkomen afhankelijk van de ernst. Maar de zeep was zeker. Miss C zorgde er altijd voor dat de straf paste bij wat ik gedaan had. Maar ik wist dus niet vooraf precies wat er zou gebeuren als ik de fout in ging.
Wij hadden eigenlijk geen regels. Het was gewoon hoe ver ik erover was gegaan. Dikwijls zou het nog wel een beetje meevallen…..maar ik begon vaak te roepen en te schelden dan en ook kon ik dan zo koppig worden. Normaal warmde ze eerst mijn billen op met de hand, maar in dit geval als het te erg was dan bond ze me stevig vast met billen goed omhoog en ranselde ze me eerst af met een zweep , later maakte ze mijn billen goed nat en dan ging er de mattenklopper over en in de zomertijd werkte ze het af met een goede bos brandnetels. Dan kreeg ze me wel klein en kwamen de traantjes. Maar zoals bij Mark , een stuk zeep in mijn stroot duwen heeft ze nooit gedaan. Maar tijdens de straf en erna mij vernederen, dat wist ik op voorhand , dat hoorde erbij en daar was ze een kei in.
- 11 Forums
- 149 Onderwerpen
- 1,646 Berichten
- 1 Online
- 103 Leden
Deel dit met anderen:
- Klik om te delen op Mastodon (Wordt in een nieuw venster geopend) Mastodon
- Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook
- Klik om te delen met Reddit (Wordt in een nieuw venster geopend) Reddit
- Klik om te delen op X (Wordt in een nieuw venster geopend) X
- Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend) Pinterest
- Klik om te delen op Telegram (Wordt in een nieuw venster geopend) Telegram