In welke houding krijg je het liefste een goed pak slaag?
Ik zelf ga het liefste over de knie , waarna ik met de blote hand of een haarborstel flink op de blote billen geslagen wordt.
Ik ben benieuwd hoe anderen hier mee omgaan !
Over de knie voelt voor mij inderdaad het beste, het meest vertrouwd. Maar het heeft toch ook iets beschamends om als een klein jochie over de knie gelegd te worden!

Die vernedering vind ik juist dat het af maakt.
Over de knie gaan bij een vrouw , terwijl er eventueel nog andere toeschouwers zijn …..dat geeft een zalig gevoel.
Ik ga het liefst bij meneer over zijn knie. Soms als het te lang heeft geduurd dan lig ik al zo ongeveer voordat hij een opdracht heeft gegeven. Ik voel me dan veilig en dichtbij. Soms pakt meneer mijn hand vast.
Ik hoor Meneer zeggen: “Jongedame, ga maar vast in de hoek staan!”
“ja, Meneer”
Over de knie of op de buik op bed liggen vind ik fijnst.
Maar de naarste houding vind ik op de rug met de benen omhoog. Wat vinden jullie de naarste houding?

@lizzy voorover gebogen staan zonder steuntje. Dus op mijn eigen knieën leunen. Moet ik echt mijn best doen om te blijven staan. vooral ook met het instrument wat meneer dan gebruikt. Brrr.
“ja, Meneer”

@lizzy Zou het graag eens zien en het ook willen geven lijkt mij een leuke ongemakkelijke houding. Misschien ook zelf zo eens ondergaan.
Interessante topic, vooral ook wat jullie de naarste posities vinden is interessante info voor mij en alle anderen die spanking geven, al had ik wel al een bepaald vermoeden 😉

@spanko85 ik heb mijn stukje geschreven met de wetenschap dat meneer meeleest😳😬
“ja, Meneer”

@danielle ik lees alles mee hoor, maar ik ken jou door en door, ik weet wat jij wel en niet het liefste hebt. Jammer voor jou, ik bepaal namelijk wat je krijgt. Dat weet je wel.

@coach-meneer-maarten Ja meneer. Dat weet ik.
“ja, Meneer”
Ja, op de rug met de benen omhoog is erg naar! De zogenaamde “diaper position”. Wat ik zelf ook vervelend vind, is rechtop staand en dan met de broek naar beneden. Helemaal erg als je dan ook nog voor een spiegel staat of zo!

Over de knie, bij voorkeur ook een hand vasthouden voelt erg intiem.
Daiper positie is heel beschamend
Over de knie blijft zowat dé spanking positie. Je kan er ook in variëren.
Als je iemand voor de eerste keer in die positie straft, kan je het in het midden van een tweezits- of driezitsbank doen waarbij de spankee meer ligt op je schoot en armen en benen op de bank liggen. Dat is iets minder intimiderend en meer relax.
Het andere uiterste (net extra intimiderend) is om als strafgever jouw voet op een stoel te zetten met je bovenbeen in een hoek van 90 graden met je onderbeen en dan de spankee over je bovenbeen te laten “bungelen”. Meestal kan die zich met de handen aan de stoel vasthouden maar de benen spartelen in het ijle. Heel comfortabel is het niet, dus meer iets om als extra straf te gebruiken voor een minuut of zo.
Ik krijg zelf niet, ik geef. Over de knie is daarbij wel favoriet, wat mij betreft. Het heeft gewoon iets om iemand over de knie te nemen, het is zo intiem en persoonlijk.
Wie z’n billen brandt, moet op de blaren zitten.

@misshelen ik heb dat ook het liefst. Alleen dan de ontvangende kant. Veilig over de schot van Meneer.
“ja, Meneer”
- 11 Forums
- 131 Onderwerpen
- 1,565 Berichten
- 1 Online
- 79 Leden
Deel dit met anderen:
- Klik om te delen op Mastodon (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen met Reddit (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen op X (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen op Telegram (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Meer