Het billenkoek forum

Eindelijk een stap …
 
Meldingen
Alles wissen

Eindelijk een stap gezet!

45 Berichten
9 Gebruikers
40 Vind-ik-leuks
477 Bekeken
Lina D
Berichten: 23
Registered
Topic starter
(@lina)
Eminent lid
Deelgenomen: 2 maanden geleden

mislukt 🙁 

Het is niet doorgegaan omdat M niet kwam opdagen. Ze zou een uur vantevoren thuiszijn maar dat was ze niet. We hebben de hele avond zitten wachten en appen en bellen. Geen antwoord. Komt ze om 12 uur binnen en zegt dat ze niet wil. “Sorry ik doe het toch niet”
Wel een berg beklimmen maar dit wil ze niet. Ik heb de andere twee nog een keer gevraagd maar die willen ook nog steeds niet. ik baal enorm. Ik zie het niet meer zitten met dit spanking gedoe shit.

Beantwoorden
3 reacties
Frank F
Registered
(@frank)
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Eminent lid
Berichten: 32

@lina wat een teleurstelling! Enorm balen. Aan de andere kant heb je het bespreekbaar gemaakt en dat is immers ook een stap. Jij bent er al veel langer hiermee bezig terwijl de anderen hier nog net aan zijn begonnen. Wellicht heeft het ook nog even tijd nodig. (Snap dat je baalt.)

Beantwoorden
Don R
Registered
(@gambit)
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Eminent lid
Berichten: 29

@lina Hee Lina

Erg jammer! maar dit lag niet aan jou hè! Jij was er helemaal klaar voor.
Afke en ik leven met je mee. We balen hier net zo erg van als jij. Ik heb je een PB gestuurd. Laat snel wat van je horen.

Don

Beantwoorden
Helen
Registered
(@misshelen)
Deelgenomen: 5 maanden geleden

Eminent lid
Berichten: 81

@lina Wat naar voor je, Lina! Ik kwam hier om een opgetogen verslag te lezen van een geslaagde avond maar helaas is dat er dus niet van gekomen. Enorm vervelend voor je en ik snap dat je het even niet meer ziet zitten, zeker nadat je zo moedig aan je huisgenoten hebt laten blijken dat je graag billenkoek zou willen geven.

Ik sluit me aan bij wat mensen hier al eerder gezegd hebben: geef het vooral niet op. Je weet nooit of M misschien nog bijdraait achteraf. Het was ook wel een grote stap om er meteen een avond van te maken. Iets klein en meer intiem schrikt misschien minder af. Je kan het natuurlijk niet echt vergelijken met bergbeklimmen maar ik snap dat je baalt op dit moment.

Toch is dit ook een goed leerpunt: consent is echt de basis van een relatie of spel met billenkoek. Zonder consent is er, hoe jammer dat ook is voor ons, geen spel. Iemand heeft het recht om consent te herroepen, zonder opgaaf van reden. Dat is een teleurstelling maar zo hoort het wel te zijn. Daar heb je op dit moment natuurlijk niks aan maar misschien was je onvoldoende voorbereid op het gegeven dat M haar consent zou kunnen intrekken. Ze had dat overigens wel een beetje netter kunnen doen en daar zou je haar eventueel nog een keer op kunnen aanspreken.

Sterkte, Lina! Maar laat je niet uit het veld slaan. Er zijn vast een paar gewillige billen te vinden! Misschien niet onder je huisgenoten maar er zijn genoeg andere mensen daarbuiten die billenkoek nodig hebben. 😊 

Beantwoorden
Mark J
Berichten: 84
Admin
(@mark)
Achtenswaardig lid
Deelgenomen: 8 maanden geleden

Hoi Lina, erg jammer dat het niet gelukt is. Ik kan me de teleurstelling goed voorstellen. Maar niet bij de pakken neer gaan zitten, aub. Als dit een echte wens van je is, dan kan je die zeker in vervulling laten gaan. Er zijn genoeg mensen die snakken naar een pak voor de billen. Die wonen dan misschien niet bij jou in huis maar ik weet zeker dat je een vrijwilliger kan vinden. Kop op en niet opgeven, hoor! Het gaat je echt wel een keer lukken!

Beantwoorden
Frits
Berichten: 20
Registered
(@6bft)
Eminent lid
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Hallo Lina, ik zit pas op het forum maar heb meegeleefd met alles wat je hebt gedaan. Dat is al veel meer dan ik in mijn hele leven durfde te doen! Moedig van je hoor. Neem mee wat hierboven aan nuttige reacties is gegeven. Ik heb daar zelf ook wat aan.

 

 

Beantwoorden
Lina D
Berichten: 23
Registered
Topic starter
(@lina)
Eminent lid
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Bedankt allemaal voor de bemoedigende woorden! ❤️ Blij dat ik lid geworden ben van dit forum. Sta ik er als beginner niet helemaal alleen voor.

Vanmiddag heb ik een heel fijne ontmoeting gehad met Don en Afke! Ze hadden me gister na mijn debacle uitgenodigd om ergens wat te gaan drinken. Gelukkig blijken we niet zo ver van elkaar af te wonen. We hebben veel gepraat, zoals over mijn onvrijwillige jeugdervaring met spanking en ook over andere dingen dan spanking. Daarna hebben we nog door de stad gewandeld. Ik voelde echt een klik tussen ons drieën.
Afke en Don zijn een knap koppel en heel aardig. Don is lief en zorgzaam voor Afke en ook naar mij toe ondanks zijn praatjes hier op het forum 😉 Hij gaf me het gevoel dat ik bijzonder was 😊Afke bood aan om mij kennis te laten maken met billenkoek geven! Ze leven momenteel als M/f maar ze gaan nu een periode in FLR, een switch die ze toch al van plan waren. Ze switchen nu eerder, speciaal voor mij! Afke wil mij graag een spanking-les geven en Don wordt mijn oefenobject. Ik heb er veel zin in! Nou ik erover nadenk lijkt het me nog opwindender om een man voor de billen te geven dan een vrouw….

In FLR gebruikt Afke haar dominante naam Vivian. Het is nu dus Vivian ipv Afke. Don blijft gewoon Don maar hij switcht naar onderdanigheid. Hij gaf in het café al een kleine demonstratie. Hij hield galant deuren open voor mij en Vivian en hielp ons de jas uitdoen en aandoen en onze stoelen aanschuiven. Zo eerbiedig als Don dat deed heb ik ‘t nog nooit meegemaakt, ik kreeg ‘t er warm van. Tijdens de wandeling hield Don een paraplu boven Vivian en mij terwijl hij zelf nat regende.

Vivian is docent Nederlands geweest. Ze zegt dat ik leuk schrijf op het forum en dat ik door moet gaan met schrijven en cursussen volgen om mijn talent te ontwikkelen. Ze wil dat ik als tegenprestatie een mooi verslag ga schrijven van mijn proefles bij haar. Ik hou van schrijven en dus doe ik dat graag. De datum van de proefles gaan we nog prikken, ‘t zal niet lang meer duren. 🙂 

Beantwoorden
2 reacties
Mark J
Admin
(@mark)
Deelgenomen: 8 maanden geleden

Achtenswaardig lid
Berichten: 84

@lina Ondanks de tegenslag is er toch nog iets moois uit voortgekomen. Veel succes, Lina. En spaar die arme Don een beetje. 😉

Beantwoorden
Frank F
Registered
(@frank)
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Eminent lid
Berichten: 32

@lina mooie ontwikkeling!

Super en heel aardig dat je “stage ” mag lopen bij Don.

Beantwoorden
Don R
Berichten: 29
Registered
(@gambit)
Eminent lid
Deelgenomen: 2 maanden geleden

@lina Dank je dat je spontaan inging op onze uitnodiging en ons in vertrouwen hebt genomen! Ik heb van je genoten en Vivien ook. [het is Vivien, niet Vivian] Alleen is mij dat duur komen te staan. Toen we thuis kwamen zondagavond stuurde Vivien me gelijk door naar de disciplinekamer en heeft ze me een pak slaag gegeven. Omdat ze vond dat ik me te flirterig heb aangesteld tegenover jou.

Dat was pittig wanneer je als D maandenlang niet op je billen hebt gehad. Ik voel het nu nog en heb mijn billen niet durven bekijken in de spiegel 😟
Ik dacht dat we deze week geleidelijk zouden overgaan naar FLR maar mevrouw gaat er meteen vol in. Ik heb mijn pinpas ook al in moeten leveren en ik heb bedtijd gekregen. Deze week elke dag om 22:00 uur in bed liggen in de disciplinekamer. Dit is even slikken.
Jij schrijft dat je je bijzonder voelde. Dat is omdat je bijzonder bent!! Bijzonder aantrekkelijk en bijzonder intelligent!
Ik mag van Vivien geen lange berichten schrijven op het forum. Ze vind dat ik dat aan jou moet overlaten. Om geen risico te lopen tot zover even.

Beantwoorden
3 reacties
Frits
Registered
(@6bft)
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Eminent lid
Berichten: 20

@gambit Hallo Don,

Vivien’s invulling van FLR klinkt nogal heftig. Het maakt me erg nieuwsgierig.

Zou je er iets over kunnen vertellen?

Dank!

Beantwoorden
Frits
Registered
(@6bft)
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Eminent lid
Berichten: 20

In je intro noemde je een tuchtkamer en hierboven een disciplinekamer. Is dat dezelfde kamer?

Beantwoorden
Don R
Registered
(@gambit)
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Eminent lid
Berichten: 29

Hallo Frits
Ik bedoel idd dezelfde kamer. FLR betekent bij ons dat Vivien me behandelt als een minderjarige bediende. Ik bedien haar in de meest ruime betekenis, als je begrijpt wat ik bedoel. Zij neemt de belangrijke beslissingen voor en over mij. Ik voel me daar goed bij want zij is intelligenter en hoger opgeleid dan ik. Dat maakt haar zo verdomd sexy voor mij. Haar oordeel over dingen is altijd beter en verstandiger dan wat ik zelf zou kunnen. Ze beheert mijn geldzaken en ik krijg zakgeld afhankelijk van hoe tevreden ze is over mij.

Als we een M/f periode hebben is mijn dominantie vooral seksueel waarbij zij slaag krijgt, ik niet. Soms heeft ze daar een tijdje behoefte aan. Dit is het in een notendop.

Ik heb mijn billen toch maar bekeken en er is weinig aan te zien. Ik ben gewoon niks meer gewend.

Beantwoorden
Lina D
Berichten: 23
Registered
Topic starter
(@lina)
Eminent lid
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Hallo allemaal, een korte update.
Vivien en ik hebben contact. Ze wil dat ik voorlopig niet meer met Don communiceer om meer afstand van hem te nemen. Dat maakt het makkelijker voor mij om hem straks pijn te doen. Ik voelde me eerst schuldig dat Don zo’n pak slaag heeft gekregen na de ontmoeting zondag met mij, maar Vivien heeft me dat uit het hoofd gepraat. Slaag hoort er gewoon bij en het doet hem goed. Hij is happy en wordt er alleen maar aanhankelijker van, zei ze.

Als voorbereiding op de eerste les wil Vivien dat ik oefen met slaan op een kussen en daar ben ik al mee bezig. Ik heb van een huisgenote een leren poef geleend en die is er nog beter geschikt voor. Verder wil ze dat ik Don als minderjarig beschouw en hem ook zo behandel. Ze zegt dat Don’s absolute leeftijd 16 jaar is en dat moet ik voor ogen houden. Ik ben de baas. Ik ben ouder. Ik ben slimmer. Ik ga hem een lesje leren. Zo moet ik er in staan, zegt Vivien.
Ik hou jullie op de hoogte. groetjes

Beantwoorden
3 reacties
Don R
Registered
(@gambit)
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Eminent lid
Berichten: 29

16 jaar?? Ik word steeds jonger 🤩 Ik dacht altijd dat ze me nog wel 17 of 18 jaar gaf.

Succes met je voorbereiding. Ik verheug me erop.

Beantwoorden
MARTIJN 7
Registered
(@martijn78)
Deelgenomen: 1 maand geleden

Vertrouwd lid
Berichten: 34

@gambit Ik kom er dus vandaag achter dat wij alle twee tav gedrag 16 jaar zijn 🤣 (Zie mijn intro en Biecht stukje)

Beantwoorden
Mark J
Admin
(@mark)
Deelgenomen: 8 maanden geleden

Achtenswaardig lid
Berichten: 84

@martijn78 Stelletje ouwe…. Ik ben 15 😜

Beantwoorden
Lina D
Berichten: 23
Registered
Topic starter
(@lina)
Eminent lid
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Vanochtend ben ik bij Vivien en Don geweest voor mijn proefles. Nerveuzer dan me lief was belde ik aan. De deur werd opengedaan door Don, die me als een gentleman uit mijn jas hielp en me een handkus gaf. Gebeurt me maar zelden, zeg maar rustig nooit … Ik wisselde mijn autorijschoenen voor hoge hakken. Ik had op aanwijzing van Vivien de hoogste meegenomen die ik bezit. Met de hakken aan was ik net iets groter dan Don. Hij zei dat ik “als een plaatje zo knap was” en bracht me naar de woonkamer waar Vivien zat. Die liet hem meteen drankjes inschenken. Daarna stuurde Vivien hem de kamer uit. Ze vertelde dat Don net onder de douche was geweest en schoon was. Ze gaf me aanwijzingen, bijvoorbeeld hoe ik hem moet aanspreken. Nooit beginnen met ‘Wil je…” maar altijd directe orders geven met zijn naam erbij. “Ga de kamer uit, Don”, “Don, hier komen.” Tijdens het gesprek werd ik ontspannener.

Ik hoorde dat er bij hen CNC geldt. Dat houdt in dat Vivien alle macht over Don heeft en kan doen met hem wat ze wil. Een stopwoord is er niet. Vivien bepaalt zelf hoe ver ze kan gaan. Voor mij gold ook dat ik mocht doen met Don wat ik wilde.

We gingen naar de tuchtkamer, waar Don op het bed zat te wachten. Hij stond meteen op toen we binnenkwamen. De tuchtkamer ziet er uit als een jongenskamer met een bureau, een driezitsbank en posters met motorfietsen aan de muur. En er stond een soort kast. Dat bleek een turnbank te zijn met een leren bovenkant. Hij moest daar naakt overheen liggen en ik mocht de opdracht “Uitkleden, Don” geven. Super opwindend, nog nooit eerder heb ik een man die opdracht gegeven.

Don ging uit de kleren en vouwde ze netjes op. Met kleren aan ziet hij er al gespierd uit maar naakt zie je die spieren natuurlijk helemaal. Vivien gaf de opdracht: “Pompen, Don.” Hij haalde twee halters onder het bed vandaan en ging zijn armspieren en borstspieren oppompen. Toen was hij helemaal perfect gespierd maar niet zo overdreven als een body builder. Vivien maakte een twirl-gebaar en Don toonde zich van alle kanten. Op zijn billen waren oude striemen te zien. Ik had zin om zijn spieren te betasten en dat heb ik gewoon gedaan want ik mocht toch doen wat ik wilde! Zijn biceps waren zo dik dat ik ze zelfs met twee handen niet kon omvatten. Ik wilde wel eens meemaken hoe het voelt om opgepakt te worden zoals je in films ziet. Ik gaf hem opdracht en hij pakte me op alsof ik een veertje was. Daarna legde hij me zachtjes op het bed. Zo wil ik elke avond naar bed gebracht worden! Vivien stond fronsend toe te kijken en zei dat het tijd was om te beginnen. Afgesproken was dat ik Don alle opdrachten zou geven en dat ging me vrij makkelijk af. Don lag voorover over de bank en Vivien tikte met haar voeten zijn voeten iets verder uit elkaar.

Toen ben ik begonnen met rustig slaan op de ene bil en dan op de andere. Er gebeurde iets raars. Het leek alsof ik niet zelf sloeg , maar ik bekeek mezelf vanaf een afstandje hoe ik aan het slaan was , het leek alsof ik een uittreding had. Ik zag een gemene sadiste staan en vond het zielig voor Don. Ik kreeg medelijden met hem en een hekel aan mezelf en wilde niet meer doorgaan. Ik ben gestopt en de kamer uit gevlucht. Ik was duizelig.

Vivien kwam achter me aan. We hebben zitten praten met Don erbij en ik voelde me weer normaal worden. Vivien bood aan om het nog een keer te proberen maar dat wilde ik niet meer. Voor mij is duidelijk geworden dat billenkoek geven niets voor mij is. Don kwam op een gegeven moment met het voorstel dat ik zelf billenkoek zou krijgen. Daar heb ik even over nagedacht en toen besloten om het te proberen. Voor het eerst sinds de havo weer billenkoek…

Terug in de tuchtkamer besloot ik om letterlijk met de billen bloot te gaan. Don vroeg of hij mijn rok en onderbroekje uit mocht doen en dat mocht van Vivien (en mij). Dat deed hij routineus. Nog nog maar net in mijn blote billen kreeg ik er een klap op van Vivien. Bedoeld als compliment, zei ze. Mijn hakken moesten natuurlijk ook uit en daarna ging ik voorover op de kast. Vivien begon al meteen hard maar nog te verdragen en in een laag tempo. Ik maakte geluiden door de eerste pijnscheuten en Vivian commandeerde dat ik stil moest zijn. De pijn trok dieper door mijn billen en ik werd langzaam kwaad op Vivien. Toen ik het niet meer kon volhouden, kwam ik met een vloek overeind en heb Vivien bijna een klap in het gezicht gegeven!

Don lag dubbel van het lachen en ligt dat nu nog denk ik. Hij zei dat zo’n daad van verzet in dit huis nog nooit was voorgekomen.

Nou denk je misschien dat ik zwaar teleurgesteld ben. Dat ben ik niet! Ik ben vandaag een stuk wijzer over mezelf geworden. Ik weet nu heel zeker dat zelf billenkoek geven of ontvangen niks voor mij is. Ondanks dat ik er fantasieën over heb. Ik heb het verschil tussen fantasie en praktijk ervaren. In mijn fantasiewereld vind ik het opwindend en lukt alles, in de realiteit niet. Ik geloof dat ik hier niet uniek in ben en dat meer mensen er zo in staan. Fantasieën hebben over spanking maar het liever niet zelf ondergaan of uitvoeren. Er is een last van me af gevallen…

Met dank aan Frits, die in deze tekst zopas supersnel de puntjes op de i heeft gezet.

Fijne Pasen!

Beantwoorden
Casper P
Berichten: 59
Registered
(@otje1967)
Vertrouwd lid
Deelgenomen: 1 maand geleden

Wat een oprecht en puur geschreven verhaal Lina. Ik heb het meerdere malen gelezen en steeds daarbij andere inzichten gekregen waarbij steeds 1 ding naar boven kwam en dat is dat je je zoektocht fysiek gevolg hebt gegeven en daarbij het finale resultaat naar boven kwam, weliswaar onomkeerbaar doch dapper. Dit zou voor mij een van de mogelijkheden kunnen zijn om een einde te maken aan mijn zoektocht maar voorlopig wil ik lezen en ervaren hier op dit forum om het billenkoek beeld nog sterker te maken. Nu ben ik niet echt een schrijver, en moet gelijk bekennen met rode oortjes dat dat niet waar is gezien de teksten die ik achter laat op dit forum desondanks hoop ik dat je blijft schrijven, fictief mag ook en misschien zit daarin wel je sterkste kant, inmiddels heb je het aan mij wel bewezen. Mooie Pasen! 

Beantwoorden
Don R
Berichten: 29
Registered
(@gambit)
Eminent lid
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Hey @lina !

topverslag heb je geschreven van een topochtend gister 👍 En zo snel, jij moet reporter worden. Ook de complimenten van Vivien.

Ik vond het ook spannend. Heb er enorm van genoten ook al kwam er van spanking weinig terecht. Jij bent hoe dan ook charmant gezelschap met pit. Vivien was geschrokken van je uitval zoals je gemerkt hebt maar ze kan er nu ook om lachen 🙂 

PS: Je bent vergeten om die mooie pumps van je mee te nemen. Even kijken hoe we dat oplossen

Beantwoorden
Lina D
Berichten: 23
Registered
Topic starter
(@lina)
Eminent lid
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Ik ga me op het schrijven storten (geen 1 april grap) ook door de aanmoedigingen hier 🙂 . Frits had al een keer voorgesteld om samen met mij een spanking verhaal te schrijven. Ik zag alleen nog niet voor me hoe. Nou hebben we bedacht dat we samen gaan werken aan een verhaal dat we heen en weer gaan mailen aan elkaar en dan telkens wat toevoegen vanuit ons eigen perspectief. Vind ik spannend. Frits is ook geen actieve spanker. Beiden hebben we er wel fantasieën over en hij heeft er nog veel meer dan ik. Frits is meer dan twee keer zo oud als ik en hij had makkelijk mijn vader kunnen zijn. We gaan misschien ook iets proberen te schrijven in de trant van DaddyDom waar ik wel wat mee kan. We hebben ook heel andere ideeën en gaan kijken wat we het eerst gaan doen. Als het lukt dan publiceren we het hier (als Mark dat wil)

Beantwoorden
4 reacties
Frits
Registered
(@6bft)
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Eminent lid
Berichten: 20

Drie jongedames die een etage huren bij een iets oudere jongedame is zo’n mooi uitgangspunt voor een spankingverhaal. Dat kan je niet laten liggen. Het plan van Lina en mij is om dicht bij de realiteit te blijven. Lina wordt in het verhaal waarschijnlijk Lara. Lina wil nog nadenken over die naam. Lara heeft veel weg van Lina maar dan in een alter ego dat de wind er wel flink onder heeft bij de andere dames 😉 Lina’s huursters staan qua uiterlijk en karakter model voor de huursters in het verhaal. We gaan hun initialen V, P en M gebruiken en die koppelen aan de fantasienamen: Veronica, Paulette en Merel.

Een ander idee is een verhaal over Female Led Rental Housing. FLRH is een huurproject voor jongens van 18 tot 22 jaar, die bij een dominante dame een kamer huren. Die dame lijkt verdacht veel op Lina. We hebben ook nog andere ideeën, zoals over DadyDom.

Beantwoorden
Casper P
Registered
(@otje1967)
Deelgenomen: 1 maand geleden

Vertrouwd lid
Berichten: 59

@6bft het lijkt mij ook leuk om daaraan een bijdrage te leveren , mijn handen jeuken ( sorry miss helen ) dit keer gaat het om schrijven 

laat me weten , mooie paasdag nog

Beantwoorden
Lina D
Registered
(@lina)
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Eminent lid
Berichten: 23

@otje1967 Dank je voor je aanbod! Ik antwoord even . We zijn al bezig met een verhaal en zijn een Google doc gaan gebruiken , is handiger wanneer je toevallig tegelijk aan het schrijven bent en dan zie je gelijk wat de ander doet. Het schrijven met zijn tweeën is lastiger dan ik dacht en zijn soms niet eens over details en welke kant het op moet. Ik wil eerst even verder proberen hoe ´t met zijn tweeën gaat.

groetjes

Beantwoorden
Casper P
Registered
(@otje1967)
Deelgenomen: 1 maand geleden

Vertrouwd lid
Berichten: 59

@lina helder, ik kijk uit naar de eerste schrijfsels

Beantwoorden
Pagina 2 / 3

Deze site bevat inhoud voor volwassenen!

Dit is geen pornografische site maar er worden wel onderwerpen besproken die niet geschikt zijn voor minderjarigen. Door verder te gaan, bevestig je dat je 18+ bent en geen bezwaar hebt tegen het bekijken van deze site. Wil je doorgaan?