Meest originele huis-tuin-keuken instrument waarmee je ooit billenkoek gekregen of gegeven hebt
We kennen natuurlijk allemaal de haarborstel en de badborstel, maar wat zijn zo nog random dingen die je al eens herbestemd hebt voor het uitdelen of krijgen van billenkoek? En hoe was de ervaring?
Om het jullie gemakkelijk te maken, voeg ik alvast de disclaimer toe dat niet elk voorwerp 100% geschikt is en dus op eigen risico te gebruiken. Dan is dat al gebeurd 😏
Ik krijg eigenlijk voornamelijk straf met huis tuin en keuken materialen.
-mattenklopper
-Haarborstel
-Pollepel
-broodplankje
-kleding hanger
-badborstel
-lineaal
-pantoffel
Doe er bij mij nog even een peddel, brandnetels en een rijzweep en negenstaart zweep erbij . Dan zijn we zo ongeveer rond.
Ik krijg met
– haarborstel
– badborstel
– handveger
– spatel
Ik krijg eigenlijk ook meestal de traditionele huishoudelijke instrumenten: borstels, riemen, lepels, dat soort dingen. De enige exoot is misschien wel de cane?
De cane hebben we nooit gebruikt . Hebben wel eens ooit
willen aanschaffen , maar het is er nooit van gekomen.
Vliegenmepper opgerolde krant cq tijdschriften
Ik hou van de traditionele instrumenten zoals hierboven genoemd. Misschien niet erg origineel maar wel erg effectief.
Wie z’n billen brandt, moet op de blaren zitten.
Eens zien. Voornamelijk borstels , riem (hou ik zelf van) , houten lepel, straps en de cane is altijd talrijk aanwezig. Ik denk niet dat ik ooit een spanking ga krijgen van Coach zonder 😅
@spanklover95 Ik kan de canes wel achterwege laten hoor, bedenk ik wel een goed alternatief.
@coach-meneer-maarten canes achterwege laten? Coach geloof je het zelf? You love them 😅
@spanklover95 heeft meneer al nieuwe dan?
Ik hoor Meneer zeggen: “Jongedame, ga maar vast in de hoek staan!”
“ja, Meneer”
@danielle hem kennende zal dat niet lang duren. Hij liet al iets vallen over een dragon cane … brrrrr
@spanklover95 als jullie coach zijn arsenaal uitbreidt met een dragon cane, moet het zijn dat jullie gedrag dit noodzaakt. Dus wees hem maar dankbaar dat hij al die moeite doet om jullie op het rechte pad te houden.
Steffi vergeet te vermelden dat de spaghetti lepel heel effectief is. Cadeautje voor meneer/ coach. Meneer houdt er van om die te gebruiken.
Ik hoor Meneer zeggen: “Jongedame, ga maar vast in de hoek staan!”
“ja, Meneer”
@coach-meneer-maarten grmmmbblll die houten lepel en diaper position is niet mijn vriendje…. raakt alle gevoelige plekjes 🙈
Mijn vrouw had vroeger 2 paarden…….met alle zwepen erbij…..soms dacht ik dat ik het derde paard was…….die zwepen zijn ontelbare keren over mijn lijf gedanst.😇
- 11 Forums
- 128 Onderwerpen
- 1,542 Berichten
- 0 Online
- 72 Leden
Deel dit met anderen:
- Klik om te delen op Mastodon (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen met Reddit (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen op X (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen op Telegram (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Meer