In de wilde natuur.
Zijn er hier ook mensen die al eens billenkoek hebben gehad of
gegeven in de natuur buiten. Dat geeft ook een heel apart gevoel.
Ik heb mijn ex weleens ( omdat zij mij steeds liep uit te dagen in de winkels) weleens meegesleurd in een stille steegje en daar aantalle tikken tegen haar billen gegeven. Ze bond gelijk in en was daarna tijdens verder winkelen poeslief. MIsschien hielp het ook omdat ik haar waarschuwde dat ik volgende keer haar spijkerbroek na beneden zou trekken.
Nog nooit gedaan en zie het me ook niet meteen doen.
Wat ik wel al eens doe is in het openbaar allusie maken op billenkoek die mogelijk gaat komen, maar altijd in heel bedekte termen. Bv. een keer op een terrasje gezegd aan een spanking partner dat ze zich een beetje moest gedragen want dat ik haar anders een passende straf ging geven. Niemand die weet waar het over gaat maar ze werd er wel even heel verlegen van.
Oooo. Ik heb heerlijke warme billen gekregen in het bos vlakbij. Staat hier op op de site.
Ik hoor Meneer zeggen: “Jongedame, ga maar vast in de hoek staan!”
“ja, Meneer”
Ik heb heel lang geleden, zo’n 20 jaar ondertussen, wel eens voor mijn billen gehad in het bos. Handen op de stam van een dikke boom, broek en onderbroek naar beneden, kreeg ik met een dikke twijg. Dat striemde vreselijk en deed gemeen pijn maar ik durfde geen geluid te maken omdat ik bang was dat iemand het zou horen. Ik weet nog steeds het geluid dat die twijg maakte, zo’n fluitend geluid en dan een zacht impact geluid op mijn billen.
Het duurde maar even, maar het duurde twee weken voor de striemen helemaal weg waren.
Wel eens in mijn achtertuin (waarvan sommigen vinden dat die op wilde natuur lijkt) maar nooit echt buiten in het openbaar. Ik vind dat geen prettig idee, niet alleen om zelf gezien te worden want dat zou me nog niet zoveel uit maken. Maar voor degene die ik straf geef. En ik zou achteloze voorbijgangers er ook niet mee willen confronteren. Die hebben niet ingestemd met zo’n voorstelling.
Maak die billen maar eens bloot zodat we het over je gedrag kunnen hebben!
- 11 Forums
- 128 Onderwerpen
- 1,542 Berichten
- 0 Online
- 72 Leden
Deel dit met anderen:
- Klik om te delen op Mastodon (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen met Reddit (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen op X (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om op Pinterest te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen op Telegram (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Klik om te delen op WhatsApp (Wordt in een nieuw venster geopend)
- Meer